Temamøde: Forbrugerindsigt og brandopbygning – virksomhedsbesøg hos Naturli'

2. december · kl. 14.00-16.45 · Grønvangsallé 2a · Vejen

Sidder du fast i et lidt for lille nichemarked? 

På dette temamøde sætter vi fokus på, hvordan du bruger forbrugerindsigter til at ramme det brede marked og hvordan man opbygger et stærkt brand, der ikke bare tiltrækker early adopters, men skaber loyalitet hos den store mængde forbrugere, der bare gerne vil spise lidt mere grønt og planterigt. 

Vi besøger Naturli'/Dragsbæk – Danmarks mest kendte veganske brand, der med sin loyale kundebase har sat standarden for plantebaserede produkter på det danske marked. 

PUNE Nordic Seed

Styrk forretningen med nye forbrugerindsigter

Du får også indblik i Plantebarometeret, en ny forbrugerundersøgelse hvor Turbo Plant i samarbejde med analysefirmaet Heco et al har kortlagt, hvordan danske forbrugere opfatter plantebaserede fødevarer.  

Den viden kan du bruge til at fokusere din produktudvikling, kommunikation og markedsføring, så du bruger ressourcerne på lige præcis de parametre, der skaber resultater på det brede marked. 

 

PUNE Naturli Some

Du får:

  • Ny viden om forbrugernes holdninger, præferencer og købsadfærd inden for plantebaserede produkter

  • Et unikt indblik i Naturli's brandstrategi og arbejde med forskellige målgrupper

  • Rundvisning i Naturli's plantedriksproduktion

  • Netværk og erfaringsdeling med andre fødevarevirksomheder, der arbejder med plantebaserede eller planterige produkter

Program

14:00 | Ankomst og tjek-ind

14:15 | Velkomst og rundvisning i plantedriksproduktionen

15:00 | Pause og netværk

15:15 | Plantebarometeret 2025: Hvordan opfatter forbrugerne de plantebaserede produkter – og hvad betyder det for produktudvikling og markedsføring?
Indsigter fra Turbo Plants forbrugeranalyse

15:45 | Fra nicheprodukt til mainstream: Naturli's rejse og arbejde med brand og målgrupper v/ Troels Kløve, Naturli'

16:30 | Diskussion og erfaringsdeling: Hvordan bruger vi forbrugerindsigt i produktudvikling?

16:45 | Tak for i dag

Tilmelding

Tid: 2. december 2025 · kl. 14.00 - 16.45

Sted: Naturli’ Foods · Grønvangsallé 2a · 6600 Vejen

Det er gratis at deltage i arrangementet – max 20 deltagere.

Plantebaseret udviklingsnetværk er åbent for alle i den danske fødevarebranche, der er interesserede i udviklingen af plantebaserede og planterige (herunder hybride) produkter.

Vær opmærksom på, at der til arrangementet kan blive optaget billeder/video til brug for formidling/dokumentation af Turbo Plants resultater.

Ved tilmelding tilmelder du dig også Turbo Plants nyhedsbrev.

Tilmelding senest 25. november

Spørgsmål?
Kontakt projektkoordinator Louise Mørk: lmk@turboplant.dk / tlf. 21948753

Tilmeld dig her

Om plantebaseret udviklingsnetværk

Plantebaseret Udviklingsnetværk er stiftet for at gøre det nemmere for dig at udvikle og afsætte nye, plantebaserede fødevarer af høj kvalitet.

I netværket mødes fødevareprofessionelle fra både små, store, nye og veletablerede fødevarevirksomheder og organisationer i Danmark for at blive klogere på emner som smag, nye ingredienser, produktionsmetoder, marked, planteproteiner, fermentering og meget andet.

Plantebaseret Udviklingsnetværk er også det bedste sted at få overblik over aktører og virksomheder i branchen, dele viden og finde nye samarbejdspartnere.

Plantebaseret Udviklingsnetværk er en del af udviklingsprojektet Turbo Plant, der arbejder for at skabe plantebaseret vækst i danske fødevarevirksomheder. Turbo Plant er støttet af Industriens Fond.